• Anna Radziszewska

Dobry sen


Jak się czujesz, kiedy jesteś wyspana/wyspany ?

A jak się czujesz, kiedy Twój sen był zbyt krótki lub zbyt długi ?

A jak się czujesz, kiedy długo nie mogłaś/nie mogłeś zasnąć ?

A jak się czujesz, kiedy w nocy budziłaś/budziłeś się wielokrotnie ?


Naukowcy, lekarze, psychoterapeuci zwracają uwagę, że sen ma kluczowy wpływ na nasz stan psychofizyczny, witalność.


Zatem, stwórz tak swoją przestrzeń, aby proces usypiania i sen zapewnił wypoczynek, regenerację i dobry nastrój każdego następnego dnia.


Najprostszym sposobem jest wykorzystać zasoby, które masz, które bez względu na to gdzie jesteś zadziałają.


Co zawsze jest z Tobą i w Tobie ?

Twój oddech – skupienie się na oddechu zawsze pomaga, przekierowuje uwagę do wnętrza, na siebie, a nie na zewnątrz.


A co jeśli myśli, emocje, wydarzenia z całego dnia nie pozwalają nam się skupić na oddechu ?


Wówczas wykorzystaj swoje dłonie. Dotyk dłoni, ich ciepło, energia zawsze wycisza, koi i przywraca równowagę. Nawet nie zauważysz kiedy myśli odpłyną, a Ty zapadniesz w łagodny sen. Zatem, jak już jesteś gotowa/y, aby pójść spać, połóż się wygodnie w swoim łóżku na lewym lub prawym boku, tak jak lubisz i przyłóż swoją dłoń do skroni. Delikatnie przyłóż swoją dłoń, wewnętrzną stroną do twarzy i poczuj ją, tak jakby Ciebie tuliła ukochana osoba. Magia dotyku, ciepła, miłości do Siebie.

Zanim zapadniesz w sen możesz poprosić, aby we śnie otrzymać znak, wiadomość, informację, wyjaśnienie kwestii, które teraz potrzebują rozwiązania w Twoim życiu. Wyraź Intencję prosto z Serca. Poproś, aby sen był dla Ciebie zrozumiały i abyś go zapamiętał.


Życzę Ci Dobrych i Łagodnych Snów

Anna Radziszewska




1 wyświetlenie0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie